Monday, December 6, 2010

Hipokrit !!

| assalamualaikum |

Meh sini nk cite sikit kat korg pasal sorg hmba Allah nih..
aku knl die kat fb ( facebook )..
dikenali sebagai kaum ADAM..
bajet shial die nih !
jgn nk perasan sgt la yg kau tuh hensem!
( memang hensem pun ) ok abaikan
dkat bio kau tulis..

'saya ta smbong,saya baik,saya jujo,saya ta suka mrh org,saya peramah,saya suka kawan,saya ta memilih kawan'

HIPOKRIT !!!!
kau yg duk ADD aku..
so xpyah nk hipokrit sgt la..
knon nye ta memilih kwn la peramah la..
tp HAMPEH je sume tuh !!
sibuk IM ( chatting kat fb )aku tnya itu ini..
bile aku tnya kau plak,ckp aku bz body ??
WATAFAK !!
pkir aku nk sgt ke kwn dgn kau..
kalau muka je hensem tp prangai ta chantek pun ta guna gak!!
kau igt aku nk sgt ke bz body pasal kau?
kau tuh yg sibuk tanya psal aku nape?
kau tuh yg terhegeh-hegeh bz body psal aku nape?
ta payah nk ckp psal org sgt la kan..

nasihat aku utk kau yg rase da cukup bagus sgt tuh..
jgn la jd hipokrit sgt..
ta kemana pun klau perangai kau cmtuh..
harapkan muka je hensem ta guna gak der..
tukar la bio kau tuh..
jgn wat org tertipu dgn perangai kau tuh..
fikir2 dan renung2kanlah ye..
nah gmbar nih utk kau wahai si hipokrit!




so ta payah nk jd org lain ok..
jd diri sendiri je..
baru org bole hormat & cayekan kau..

p/s : gadis2 yg kat luar tuh, jgn cpt terpedaya dgn rupa paras lelaki..kadang2 dorg nih nk mainkan perasaan kite je..so hati2 ye dgn kaum ADAM..:)

| TAMAT |



No comments:

Post a Comment