Thursday, December 9, 2010

Rindu..

| assalamualaikum |

lately nih entry aku penuh dgn cerita sedih..
luahan persaan..
awww awww ! ok abaikan..
sorry pada korg yg rse cerita aku membosankan..
*eh ! nih blog aku so aku punya suka la nk tulis apa..
ok meh sini aku nak share psal apa yg jd kat aku hari nih..

seperti biasa balik je dr klas, aku online fb..
perkara pertama yg aku akan wat adalah (knpa tbe2 ayat aku mcam nk wat krangan je)
tgk profile fb die..
sbb apa?
sbb aku RINDU die la..
disebabkan fon aku rosak..
gmbar die 1 pun aku ta de..
dlm lappy?
dlm lappy nih ta de pun gmbar die sbb nih lappy bru..
so ta byk bnda yg ada..
(in da same time nk bgtau yg aku ada lappy bru ^_^ )
seriously aku RINDU kan die sgt2..
even aku tau yg die tgh usaha nk lupakan aku..
tapi hakikatnya aku tau yg die pun RINDU kan aku gak
(muka confident)
aku ta nafikan yg aku masih sygkan die..
dan aku rindukan die sgt2 la weh..
tapela..
apa yg aku kena wat skrg..
just bg die masa utk suma nih..
aku tau berat tuk die terima apa yg jd antara kami sblum nih..
berat jugak utk aku terima apa tgh berlaku skrg nih..
hanya ALLAH je yg tau camane PERIT nya aku rse..

aku hanya harapkan..
die bg aku 1 peluang tuk aku buktikan yg aku da berubah utk die..
aku nk wat yg terbaik utk die..
aku ta larat da nk tpu diri sendiri yg aku bole ANGGAP DIE SBGAI KWAN..
aku ta larat da nk tggung sume nih..
aku ta kuat cam die..
T_T

awak!
awak dengar ta saya ckp nih?
saya RINDUKAN awak sgt2..!!
tolonglah maafkan saya..
plisszzzeee!!
bg saya peluang sekali je utk buktikan yg saya da berubah utk awak..
saya sayangkan awak sgt2..
saya sayangkan hbgn kita yg dulu..
saya TERAMATLAH RINDUKAN AWAK..
T_T



| TAMAT |

3 comments: