Tuesday, December 7, 2010

Setia Menunggu..

| assalamualaikum |

entry kali nih aku nk cerita psal kisah hidup aku dengan seorg insan yang berkaum ADAM..
CINTA ? KASIH SAYANG ? CARING ? PERASAAN ? SETIA ?
mesti korg penah rse semua tuh bile korg dilamun cinta kan..
indahnya dunia bila seorang gadis dilamun cinta..
awwww awwww !! gatal gak aku nih..
aku punya suka la nk tulis apa..
ok abaikan..
aku penah bercinta..
menyintai dan dicintai tuh da semestinya perlu dlm setiap hubungan..
jeleznye bila aku tgk kwn2 aku yg happy dgn psngan msing2..
npe nk jlez? sbb apa?
ok meh sinih aku nk kongsi sikit..
.
.
.
hati aku pnah dicuri oleh seorang kaum ADAM..
die SETIA,BAIK,CARING,PENYAYANG,BAIK HATI SGT2..!
adakalanya die wat aku takut sgt klau HILANG DIA..
dan sekarang aku da pun hilang die..
YA ! AKU DA HILANG DIE..
aku da ta de tmpat ngadu cm dulu..
da ta de tmpat manja cm dulu..
da ta de lg org yg caring psl aku cm dulu..
da ta de lg rse kasih syg cm dulu..
aku rindukan die..
rindu sgt2..
ta de sape pun yg tau apa aku lalui skrg nih..
PERIT!!!
.
.
.
cmne aku bole ilg die?
.
.
.
aku lalai..
suka fikir yg bukan2..
suka fikir negatif..
suka aggap yg die ta syang aku lg..
aku ta nmpk yg die syang aku..
smpaikan die rse yg aku ta syg die..
TAK !
AKU SAYANG DIA SGT2!
sebb die sorg je yg phm aku..
sush senang sma2..
mcam2 aku lalui dgn die sama2..
mcam2 kngan yg kitorg buat..
bercuti sama2..
tp skrg aku da ta rse suma tuh..
sbb aku da ilang die..
.
.
.
aku nk die tau yg aku sayangkan die..
aku ta nk ilang die..
aku ta sggup nk tgk die bahagia dgn ppuan lain..
sbb aku terlalu sygkan die..
suma slh aku..
fikiran aku cetek..
fikir ituh ini..
wat jht kat die..
tp aku ada sebab npe wat suma tuh..
Allah je yg tau apa alasan aku..
aku ta nk bnda nih jd kat hbngan aku dgn die..
aku sygkan die..
.
.
.
dan sekarang hubungan kami ta semesra dulu..
da jarang contact..
da ta jmpa mcam slalu..
msing2 da wat haluan sendiri..
mungkin kami perlukan masa utk perbaiki mane yg kurg..
mungkin aku akan dpt die blik..
atau mungkin TIDAK !
tapi aku ta sggup tgk die dgn ppuan lain..
aku bersalah sgt dgn die..
aku nk tebus dosa aku kat die..
aku takut hilang die..
aku harap pasnih aku ta kan kecewakan die lg..
nk mula hidup baru dgn die tuh pun klau sempat..
sampai sekarang aku masih lg tggu die..
SEBAB AKU SAYANGKAN DIE !!



| TAMAT |

No comments:

Post a Comment