Tuesday, December 7, 2010

..:: Salam Ma'al Hijrah ::..

| assalamualaikum |

sempena tahun baru islam nih..aku nk tnm azam bru..
ceeewaah!!
da mls da nk pkir psal bnda yg da lps..
yg lpas tuh biarkan lpas..
hidup nih kena la teruskan..
smpai bila nk idup dgn mslh yg lama2 tuh..
jgn la hidup dgn mslh je..
nnt apa2 pun yg kau nk buat ta jd..
ok da abaikan..
azam aku utk thun bru islam kali nih..
meh aku listkan..
.
.
1
.
.
nk ubah perangai2 aku yg mne buruk tuh kepada yg baik..
(manusia nih sumenye ta perfect,so klau rse ada yg bruk tuh kenelah ubah ok)
.
.
2
.
.
nk buang sikap malas aku nih..
(terutama sekali bab nk wat assignment dgn pegi klas)
.
.
3
.
.
nk cover blik pointer aku yg sememangnye teruk sgt2..
(akibat aku mls nk wat assignment & pegi klas)
.
.
4
.
.
nk lawan pointer abg yg tggi sgt2 tuh..
(die mmg pndai smpai every sem dpt dean)
.
.
5
.
.
nk bggakan parents aku dgn kejayaan aku kat sinih
nk tnjuk kat dorg yg aku nih pun pndai gak cam abg aku tuh..
YEAHH!
.
.
6
.
.
nk dptkan apa yg selama nih aku idamkan..
(dulu da pnah dpt tp aku ta perasan pun,so lpas nih bile da dpt blik aku nk jg btul2 jg smpai ta de sape bole amik 'benda' tuh)
.
.
7
.
.
. eh ! da cukup2..jgn nk lbih2 plak wat azam bru..
tuh pun blum tentu lg dpt capai..
nnt tergapai2 lak bile ta dpt..
doakan aku yg baik2 ye utk azam bru aku nih..
AMIN..
*aku aminkan je doa korg..
ok la..
mata aku pun da sepet ta bole nak bukak luas2 lg..
tdo dulu ..


SALAM MA'AL HIJRAH UNTUK SEMUA UMAT ISLAM..(^_^)

| TAMAT |

No comments:

Post a Comment